Thursday 20 February 2014

Set Bersalin - Pakej Milk Booster


SET BERSALIN ini mengandungi :-

Vitalea Iron Formula - multivitamin dan multimineral lengkap dengan zat besi. Penting buat ibu-ibu yang banyak kehilangan darah semasa proses melahirkan bayi!

Bcomplex - 8 kumpulan B yang lengkap dengan Asid Folik, beri tenaga dan penenang saraf.

Sustained Release Vita C (500mg) - sumber vitamin C untuk membantu penyerapan optimum zat besi, sumber colagen dan antibodi buat ibu.

Zinc - untuk baikpulih luka luaran dan dalaman (ikan haruan dipercayai mempunyai kandungan zink yang tinggi), mengurangkan masalah keguguran rambut selepas bersalin.

Ostematrix - sumber kalsium-magnesium dan Vitamin D yang lengkap buat ibu menyusu, mengurangkan rasa sakit-sakit badan, sakit pinggang serta membantu melawaskan penghadaman.

ESP - sumber protein yang penting untuk membaikpulih sel-sel yang rosak semasa proses melahirkan, memberi tenaga yang berpanjangan serta menggalakkan penghasilan susu (milk booster).






✔✔ Tips Tambahan !! ✔✔
-------------------------------

➲ Jika anda berpantang sendiri di rumah dan tiada pembantu rumah, keluarga atau sesiapa yang menemani anda dan anda selalu 'bermain' air untuk membasuh, memasak dan lain-lain. 


Kami mencadangkan anda mengambil Omega Guard utk membantu memanaskan badan anda. Selain sebagai sumber EPA dan DHA buat bayi yang disusui, Omega juga boleh membantu ibu-ibu cepat slim dalam pantang !!!

Hubungi MamaBlingBling untuk info lanjut dan oder
019-4528196
farizshalina@gmail.com



No comments:

Post a Comment